2011. április 2., szombat

A mai napom tök jó volt. :D  Pár b.nőmmel lementünk Kecsóra mert ilyen párnacsata nap volt. :D
Kurvaa jó volt :D tisztaaa toll lett a főtér. :D voltak kb 200-an ,hanem többen. :D
a hajam is tisztaa tollas lett >.<
aztáán odajött egy srác és kérdezgette,hogy van-e pasim meg ,hogy tetszik-e valaki.
Mondtam neki h igeen tetszik vki...
De azért elkérte a telo számom. xD
Kiváncsi vagyok mikor fog felhívni O.o :D ( remélem soha. xD )
Aztán mikor jöttünk haza persze h összefutottam azokkal akikkel nem akartam -.-"
Mindig ez van h azzal találkozom akivel nem akarok.. de kajakra O.o
de szerintem nektek is sokszor van ilyen. : D
ahhhh. egész nap egy srác járt a fejembe... :/ csak párszor beszéltünk és igazából semmit nem tudok róla de valami megfogott benne... ő más.. : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése